Onze verwerkingstijden
Hoe snel reageren we?
Heb je een lening aangevraagd? Of heb je al een lening en dien je bijvoorbeeld een declaratie in? We gaan altijd zo snel mogelijk voor je aan de slag. Hoe snel precies? Dat is afhankelijk van wat we voor je doen. En van de drukte natuurlijk. Op deze pagina zie je wat je mag verwachten.
Aanvraag van een lening
De aanvraag van je lening verloopt in 7 stappen. We hebben altijd bepaalde documenten nodig. Hoe eerder je die instuurt, hoe sneller je lening rond kan zijn.
Stap 2: Je hebt de aanvraag ingestuurd. Dan krijg je binnen 24 uur toegang tot Mijn Warmtefonds. Controleer ook de spam-map van je mail. Niets gehoord? Neem dan contact op met de klantenservice.
Stap 5: Je hebt toegang tot Mijn Warmtefonds en hebt alle gevraagde documenten geüpload. Wij hebben maximaal 7 werkdagen nodig om deze te beoordelen. Na de beoordeling sturen we je een aanbod.
Stap 7: Je hebt de offerte ondertekend. Voor het verwerken hebben we maximaal 5 werkdagen nodig. Is alles in orde? Dan ontvang je een e-mail dat je lening rond is.
Tip: controleer bij elke stap of alles wat je aanlevert compleet is. Wij kunnen de beoordeling pas starten als we alle gegevens hebben.
Declaraties en aflossing
Betaling van de factuur aan de aannemer of installateur: binnen 5 werkdagen nadat je deze de factuur hebt ingestuurd krijg je bericht dat de factuur is verwerkt. De factuur wordt binnen 3 werkdagen na dat bericht betaald aan de aannemer of installateur.
Wil je je bouwdepot verlengen omdat het werk uitloopt: dit is binnen 5 werkdagen na je aanvraag verwerkt in je dossier.
Extra aflossing verwerken: dit is binnen 5 werkdagen nadat je het gestort hebt zichtbaar in je dossier.
Wijzigen van je gegevens
Wijzigingen in je gegevens worden doorgevoerd binnen 5 werkdagen. Bijvoorbeeld het wijzigen van het nummer van je bankrekening of je contactgegevens.