Continu verbeteren
We hebben de basis zoals hierboven beschreven ingericht, maar er blijven altijd verbeteringen mogelijk. Wij volgen actief nieuwe ontwikkelingen in wetgeving en technologie en kijken waar we deze kunnen en moeten toepassen. Externe toetsing en klantonderzoek helpen ons continu verbeteren. Als we constateren dat een onderdeel van onze dienstverlening niet voldoet aan de gestelde regels, of niet bruikbaar is voor klanten met een beperking, lossen we dit zo snel mogelijk op. We vragen hiervoor je begrip.
Voor sommige onderdelen maken wij gebruik van software van leveranciers. Waar deze software nog niet volledig voldoet aan de richtlijnen werken wij met de leveranciers aan een oplossing.
In onderstaande tabel zie je waar we nu aan werken.
Onderdeel in Proces | Actie en status (begin december 2025) | Beoogde deadline |
Investeringsreglement | Het investeringsreglement van NWF en NWF2 wordt in begrijpelijke taal geschreven. | Kwartaal 1 2026 |
We controleren of de PDF's die NWF aanbiedt leesbaar en invulbaar zijn via screenreaders. | Kwartaal 1 2026 | |
Ondertekenen van documenten | Om veiligheidsredenen wordt door onze leverancier bij de ondertekening van documenten één pdf-bestand aangeleverd als afbeelding. Hierdoor is deze niet leesbaar voor een schermlezer. We zijn in overleg met de leverancier over een alternatief. | Kwartaal 2 2026 |


